piątek, 15 czerwca 2012

# 70 . Harry .

Hej ; * Dziś imagin autorstwa Natusss ;p Jutro - part 2 Zayna : )
Zachęcam do komentowania ; )
Song : <klik>
_______________________________________________________

 
Otworzyłam drzwi i wpuściłam do środka uśmiechniętego przyjaciela.
-Co masz dla mnie?- zapytałam.
Chłopak wyciągnął zza swoich pleców czarny zeszyt ozdobiony przeróżnymi złocistymi napisami i serduszkami. Po chwili uświadomiłam sobie, że to mój pamiętnik! Otworzyłam ze zdumienia usta.
-Zapomniałaś – rzekł sarkastycznie Harry.
-Oddaj!- zażądałam.
-Śnij dalej!
Loczek uciekł na drugi koniec pokoju i z bezczelnym uśmiechem na ustach odczytywał moje zapiski.
-Drogi pamiętniku. Hazza jest taaaaaaaaaaaki przystojny! Chyba się w nim zakochałam…
-Przestań- krzyknęłam, próbując odzyskać swoją własność.
-Uwielbiam patrzeć na jego zadbane ciało. A te jego włosy….- westchnął teatralnie z zachwytu.
Szarpnęłam go za koszulkę, lecz bez skutku. Chłopak wyrwał mi się i popędził do mojego pokoju. Zanim się tam znalazłam usłyszałam jego ciche „wow”. Mocno zdenerwowana popchnęłam drzwi i wrzasnęłam:
-Nie masz prawa tego czytać!
Harold wcale nie przejął się moimi słowami. Dalej kontynuował odczytywanie moich prywatnych myśli, o których pragnęłam, by nikt nie wiedział.
-Duże zielone oczy z zalotnym spojrzeniem spod wachlarza wywiniętych rzęs. Delikatne rysy twarzy. Pojedyncze loczki delikatnie opadające na jedwabistą skórę…- chłopak z zachwytem wpatrywał się w litery. - Dołeczki w policzkach dodające mu uroku…
Zrezygnowana opadłam na łóżko. Byłam wściekła.
-Uuuu…. Nie sądziłem, że masz o mnie takie zdanie - poruszył śmiesznie brwiami.
„Pewnie doszedł do kultowego punktu jego opisu. Fantastycznie!”- pomyślałam z sarkazmem.
-Za to ja nie przypuszczałam, że przyjaźnię się z takim dupkiem! - warknęłam, wyrywając mu pamiętnik.
-Ale o co ci chodzi?- zapytał rozbawiony.
-Nie wiesz? To ci powiem! Najpierw mnie w sobie rozkochujesz, potem proponujesz tylko przyjaźń i wyjeżdżasz! A w dodatku naruszasz moją prywatność!- wykrzyczałam.
- Zrobiłem to specjalnie!- odparł Hazza, siadając obok mnie.
Spojrzałam na niego pytającym wzrokiem. Powoli się uspakajałam.
-Zmusiłem cię do wyrażenia uczuć do mnie. Chciałem wiedzieć na czym stoję. Sądziłem, że sama mi nigdy tego nie powiesz.
-Ale… ale… jak… ty… ja… mnie… -jąkałam się.
-[T.I], co ty myślisz, że ślepy jestem? Że nie widzę jaka jesteś śliczna i że na mnie lecisz?- roześmiał się.
Uderzyłam go pamiętnikiem w ramię. Harry przytulił mnie mocno, nie tak jak zawsze, już nie jak przyjaciel.
- Przepraszam, że się tak zachowałem- delikatnie musnął moje usta. - Ale dzięki temu dowiedziałem się wielu ciekawych rzeczy - dodał ze szczególnym akcentem na słowo „ciekawych”.
Popchnęłam go na kanapę i zaczęliśmy bitwę na łaskotki.




~by Natalia

13 komentarzy:

  1. Fajnusi ;*
    taki: sweet xD
    Kina ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Kocham Cięęęęęęęęę!!!!!!!!!!
    zgadzam się z Kiną jest sweet <3

    OdpowiedzUsuń
  3. 3.61 :) Ale 3 Gimnazjum więc co się dziwić <3
    Co do Imaginu fantastyczny <3
    One-direction-infection-forever.blogspot.com
    Polecisz...? <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Więcej takich :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Rozbawił mnie twój imagin. :) Bardzo mi się podobał.
    Średnia 5.13? O wow, ostatnio taką miałam w podstawówce. Poza tym daj kontakt do rodziców, a przekonam ich do kupna netbook'a. :D

    Jeśli będziesz taka miła to umieść mojego bloga w "Polecanych" - trzynasty-dzien-milosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. OoOo świetny jest !!!
    Dalej pisz takie wspaniałe imaginy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubóstwiam twoje imaginy a ten w szczególności :)

    [http://tell-me-a-lie-lara.blogspot.com/]

    OdpowiedzUsuń
  8. ideany <3 jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
  9. Ha ha :D Genialne :)
    A jak jeszcze sobie wzięłam na tłumacza to już wgl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię takie akie lekkie fajne i zabwane swietne

    OdpowiedzUsuń