niedziela, 12 sierpnia 2012

# 123 . Josh .


Głęboki wdech. Długi wydech. I ponownie powietrze wylądowało w moich płucach, by za chwilę je opuścić. „Spokojnie, to nic takiego. [T.I.], robiłaś to już dziesiątki razy, więc dlaczego teraz tak bardzo się stresujesz? Co mogłoby pójść nie tak? Może i widownia jest odrobinę większa…”
Prychnęłam i otwarłam oczy. Nawet siebie nie potrafiłam przekonać do tak błahej, czy nie błahej rzeczy, a co dopiero podnieść się na duchu. Odrobinę? Nie, nie odrobię. Zwykle przychodziło mi występować przed góra setkę osób, a teraz tuż za kotarą czekała zapierająca dech w piersiach liczba istnień. Trzy tysiące sześćset pięćdziesiąt ludzi zgromadziło się pod sceną i skandalizowało o rychłe wyjście piątki uzdolnionych wokalnie i muzycznie chłopaków.
Tak. Miałam tańczyć dla One Direction. W oczach naszej szkoły tanecznej wraz z siódemką moich towarzyszek byłyśmy szczęściarami jakich mało i, będąc nieskromną, powiem, że w duchu skakałam z radości, kiedy usłyszałam tą nowinę, choć teraz nie było tak różowo. Zżerał mnie stres. Delikatnie rzecz ujmując.
Trenerka spojrzała na mnie łagodnie i rzekła cicho, przepełnionym dumą i pewnością głosem:
- Dasz sobie radę, [T.I.]. Ćwiczyliśmy ten układ przez dwa miesiące. Nie ma co, na pewno zatańczycie rewelacyjnie.
Zaczerpnęłam ponownie powietrza przez usta i pokiwałam głową. Chciałbym, żeby były to prorocze słowa….
- Dziesięć! Dziewięć!...
To już. Nadeszła chwila prawdy. Stanęłam na czele grupki dziewcząt i próbowałam zapanować nad oddechem. Dam radę. Muszę!
- Trzy! …
Wdech. Wydech.
- Dwa!...
Pisk stremowanych tancerek za mną.
- Jeden!...
Uczyniłam krok naprzód i oślepił mnie blask reflektorów, jednak dzielnie stąpałam do przodu. Pierwsze takty „Up All Night” już wypełniały przestrzeń na Sali, a gdy przeniosłam wzrok na drugi kraniec kurtyny dostrzegłam wynurzającą się zza niej piątkę chłopaków. Jeden z nich, Niall, mrugnął do mnie i posłał uspokajający uśmiech. Powtórzyłam gest mając nadzieję, że wygląda on naturalnie. Zaprzyjaźniliśmy się na próbach, jednak i tak nic by z tego nie wyszło, gdyż Irlandczyk już znalazł miłość i, co sugerował radosny wyraz twarzy, był szczęśliwy.
Kiedy tylko wykonałam pierwszy krok układu, poniosła mnie muzyka.  To ona mną kierowała, poruszałam się do taktów zgodnie z wcześniej ustalonym planem.
Pierwsza, druga, trzecia piosenka dobiegły końca. Po nich przewidziano krótką przerwę, więc już lekko zmęczona ale i naładowana pozytywną energią, zeszłam ze sceny na końcu wianuszka dziewcząt. Uniosłam butelkę z wodą do ust, upiłam łyk cieczy, po czym, nie patrząc pod nogi, ruszyłam ku garderobie.
Właściwie, nie wiem dokładnie, kiedy to nastąpiło, ale po uczynieniu kilku kroków, leżałam na ziemi. Wokół moich kostek wiły się dziesiątki kolorowych kabli, a gdy tylko poruszyłam lewą nogą chcąc wyswobodzić ją z przewodów, usłyszałam iskrzenie i światło zgasło.
Zza pleców usłyszałam zdziwione krzyki fanów. Nim jednak zdążyłam podnieść się z podłogi usłyszałam kroki trzech par butów i łagodny, cichy głos:
- Nic ci się nie stało?
Żarówki znów zabłysły, oślepiając mnie przy tym na kilka sekund. Podniosłam wzrok i ujrzałam… Josha. Za nim stał Paul i mówił coś z lekką irytacją do słuchawki Bluetooth, a tuż obok perkusisty rosły osiłek wyglądający na ochroniarza przypatrywał mi się z miną pokerzysty.
- Przepraszam, zagapiłam się, nie chciałam… - zamilkłam, oszołomiona szkodami, jakie spowodowałam przez zaledwie jeden upadek.
- Wszystko gra. Wyrwałaś tylko wtyczkę, co spowodowało zanik światła, ale już wszystko w porządku – uspokoił mnie i wyciągnął w moją stronę dłoń, by pomóc mi wstać. – Jestem Josh.
Uśmiechnęłam się do niego, a katem oka spostrzegłam, że Paul z bezimiennym ochroniarzem udali się w kierunku sceny.
- Wiem. Widzieliśmy się na próbach – wyjaśniłam, widząc jego zdziwienie, po czym posłałam mu mój serdeczny uśmiech. – Ja jestem…
- [T.I.], za pięć minut wchodzimy! – usłyszałam krzyk koleżanki z zespołu.
- Już idę! – odkrzyknęłam i spojrzałam na Josha przepraszającym wzrokiem. – Na mnie już czas.
- Ja też zaraz idę. No to… Do zobaczenia. – Uśmiechnął się.
- Dziękuję. Na razie. – Odwdzięczyłam się tym samym i ruszyłam w kierunku sceny, w oddali słysząc głos bruneta:
- Przecież nic nie zrobiłem, nie wiem, za co dziękujesz…
~*~
- Mówiłam ci już kiedyś, że jesteś zdrowo walnięty?
Niall roześmiał się na te słowa powodując, że srogi i nieco niepewny wyraz mojej twarzy złagodniał i zastąpił go promienny uśmiech.
- Nie przypominam sobie, ale dziękuję za komplement. – Wyszczerzył się.
Trzepnęłam go w ramię i wyrwałam mu z rąk puchową czapkę z uszami w odcieniu pudrowego różu. Mój sarkastyczny komentarz pojawił się stąd, iż przyjaciel założył ją na głowę i robił dziwacznie komiczne miny, a przecież znajdowaliśmy się w miejscu publicznym.
Odłożyłam czapkę na miejsce i przeszłam tuż obok jednego z wielu kosza z rękawiczkami i szalikami. Niall oddalił się w stronę swetrów z reniferami. „Dzieciak” – pomyślałam pieszczotliwie.
Chwilę później moja lewa noga zahaczyła o druciany pojemnik z wielokolorowymi okryciami na ręce i byłabym upadła, gdyby nie czyjeś silne ramiona.
- Jesteś cała?
Już chciałam podziękować Niallowi za ratunek, ale to nie jego głos rozbrzmiał tuż obok mojego ucha. Stanęłam pionowo i przeniosłam wzrok na mojego wybawiciela.
- [T.I.] ?
Wytrzeszczyłam oczy. Przede mną stał… Josh!
- Josh?! Co ty tutaj robisz?!
- Mógłbym spytać o to samo. – Uśmiechnął się. – Najpierw kable, teraz kosz… Strach pomyśleć, jaki  obiekt będzie powodem twojego następnego upadku.
Spłonęłam rumieńcem.
- Nie odpowiedziałeś na pytanie – przypomniałam mu rozważnie.
- Tegoroczna zima daje o sobie znać, więc przyszedłem kupić kilka cieplejszych ciuchów. Teraz ty.
Stłumiłam śmiech i kiwnęłam głową.
- Ja z tego samego powodu. To znaczy – sprostowałam – pomagam Niallowi, bo sam kupiłby sobie różową czapkę z motywem niedźwiadka. – Wzniosłam oczy ku niebu.
Josh się zaśmiał.
- Jakoś mnie to nie dziwi. Czyli ty i on… - nie dokończył, robiąc niepewną minę.
Teraz to ja parsknęłam śmiechem.
- Nie, w żadnym razie. Kumplujemy się, to wszystko. Poza tym Niall ma już dziewczynę. – Uśmiechnęłam się do zdezorientowanego Josha.
Czy mi się tylko wydawało, czy dostrzegłam ulgę w jego oczach?
- Całe szczęście… To znaczy – wytłumaczył szybko, widząc moje zdziwienie – cieszę się, że Niall jest z kimś na poważnie.
Zmrużyłam oczy, przyglądając się sylwetce Horana, który paradował po sklepie w zielono-pomarańczowym szaliku i przeglądał się swojemu odbiciu w wysokim lustrze wbudowanym w jedną ze ścian.
- Nie sądzę, żeby on kiedykolwiek spoważniał – mruknęłam powoli.
Śmiech Josha rozniósł się lekkim echem po wnętrzu.
- A ty? – spytał.
- Ja jestem poważna – mruknęłam z zadowoleniem, lekko wyzywająco, przenosząc na niego wzrok.
- Nie o to pytam.
- Więc o co? – zapytałam, marszcząc brwi.
- Czy masz kogoś? – wyjaśnił, jakby bał się odpowiedzi.
- Jasne, że tak. Mam misia, ale nikomu nie mów, bo nie chcę, żeby to się rozeszło głośnym echem po świecie gwiazd. – Przyłożyłam palec do swoich ust.
Mój poważny ton głosu go rozbawił.
- Serio pytam.
- Serio mówię – droczyłam się z nim. – Dobrze, wygrałeś. Nie, nie mam chłopaka.
- A narzeczonego?
- Mam męża, jeśli cię to interesuje – warknęłam z irytacją, ale widząc jego przerażenie dodałam ze śmiechem: - żartowałam.
- Dzięki Bogu. Może…
- [T.I.]! [T.I.], co myślisz o tym? – Irlandczyk wydarł się na cały sklep pokazując mi pomarańczowe rękawiczki z zielonym napisem „I’m fabulus” na każdej. – Hej, Josh!
Parsknęłam śmiechem i uniosłam kciuki w górę sugerując, że jestem za ich kupnem.
- Dzieciuch – westchnęłam z rozbawieniem, dodając do Josha: - Więc? Co może?
- Może…. Może miałabyś ochotę na herbatę? – spanikował. Dałabym głowę, że chciał powiedzieć coś innego, ale zmienił to w ostatniej chwili. Uniosłam brew.
Na policzki Josha wtargnął rumieniec. Słodko wyglądał z zarumienioną twarzą.
Zgodziłam się. Nie tylko na herbatę, ale, o co spytał po kilku naszych spotkaniach, również na to, byśmy zostali parą.




~by Klara
 ----------------------------------------------------------------------
Mam do Was dwie sprawy….
Zabrzmiało groźnie. :D
Pierwsza z nich to pytanie, czy chciałybyście aby od czasu do czasu pojawiały się imaginy z Joshem? Byłyby w większych odstępach czasowych niż z innymi chłopcami, chyba że chciałybyście, by ich częstotliwość pokrywała się z ‘frekwencją’ Nialla, Zayna, Harry’ego, Liama i Louisa. Napiszcie w komentarzach, co sądzicie na ten temat. ; )
Druga kwestia to urlop. Planujemy, by od jutra (t.j. 13.08) do niedzieli (t.j. 19.08) zrobić tydzień wolnego. Wiem, że ta informacja wielu z Wam nie przypadnie do gustu, lecz jeśli zależy Wam na dobrych imaginach, prosiłybyśmy o wyrozumiałość, bo my również chciałybyśmy skorzystać z wakacji, tym bardziej, że rok szkolny zbliża się wielkimi krokami. Mam nadzieję, że nie będziecie bardzo złe.  : )
To… Liczę na Wasze opinie i do napisania! :*

54 komentarze:

  1. Dla mnie imaginy z Joshem mogą być dodawane tak jak z innymi chłopcami. ;) Wolne dobrze zrobi wszystkim, gdyż imaginy później mogą być lepsze i po za tym administratorki też potrzebują czasu wolnego. xx Taka jest moja opinia.
    PS: Imagin z Joshem świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu. Imagin z Joshem boski! ♥ Pewnie taki pierwszy :)
    Wg mnie imaginy z Joshem mogłyby być dodawane zadziej niż te z 1D, ale to już nie ode mnie zależy ;3. A tak wgl to bardzo dobrze, ze zrobiłyście sobie urlop. Czasami trzeba wypocząć, bo przecież człowiek nie maszyna :D. Będziemy czekać! :*
    @DoYouNearMe
    P.S. A tak wgl to zacieszam bo pierwsza jestem!!! :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Co do imagina, to cieszę się, że będzie coś z Joshem, ponieważ uważam, że jest on równie ważny co chłopcy. Może nie koniecznie aż tak bardzo często, ale byłabym zadowolona, gdyby się pojawiały z nim imaginy :) A sam imagin słodki ♥.
    Nie mam nic przeciwko abyście wzięły sobie urlop. Pisanie imaginów wykańcza, poza tym, czasem trzeba nabrać weny w ciszy i spokoju. Ja miałam przerwę w pisaniu dość długą, a teraz jak zaczęłam z powrotem pisać, odzyskałam wenę. Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić! Korzystajcie z wakacji :) :*.
    Pozdrawiam ♥.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem za! Przerwa każdemu jest potrzebna. Co do imaginów z Josh'em to fajnie będzie gdy będą się pojawiały, ale rzadziej niż z chłopcami z 1D. Może gdybyście dodawały więcej imaginów czytelniczek to miałybyście mniej pracy. Ja sama mam w zanadrzu kilka imaginów, ale nie prowadzę żadnego bloga dlatego nie ujawniają się one światu. ;) Pozdro. J.u.l.e.c.z.k.a

    OdpowiedzUsuń
  5. imaginy z Joshem - tego jeszcze nie było ! genialny pomysł C:
    a co do waszego urlopu , to każdy musi od czasu do czasu zrobić sobie wolne i odpocząć :p

    OdpowiedzUsuń
  6. Ej, świetny ten imagin! *__________*
    też jestem za tym, żebyście wzięły sobie urlop, bo wchodzę tutaj praktycznie od samego początku, a jeszcze ani razy nie było przerwy dłuższej niż dzień :))
    Mimo że bierzecie urlop nadal będę tutaj zaglądać, nawet kilka razy dziennie ;ddd uzależnienie <33333333
    kocham was za wasze świetne imaginy! jesteś moją idolką; ****

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodawajcie rzadziej . ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, dodawajcie też imaginy z Joshem, najlepiej w towarzystwie Nialla :) A co do 'urlopu' to pewnie Wam też się przyda trochę wolnego od nas ;p Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja prośba została spełniona ! Jest Josh ! ;D Ja jestem za tym żeby imaginy z Joshem były dodawane równie często jak imaginy z resztą chłopaków, w końcu to również część 1D ;)
    Urlop dobrze wam zrobi, mam nadzieję, że po nim będziecie wypoczęte, a imaginy będą jeszcze lepsze ;D
    Imagin cudny ... zresztą jak zwykle ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Trafiłaś w me gusta. Kocham Josha Naaaaaaaajbardziejjj na świecie :D Czekam na kolejne :D <3
    Życzymy udanego 'urlopu'

    OdpowiedzUsuń
  11. Poproszę o więcej imaginów z Joshem! :D Jest słodki.. *.*

    + miłego urlopu, przyda się Wam za tak ciężką pracę. :)

    http://endless-world-of-emotions.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny. Jestem za dodawaniem Josha wraz z innymi chłopcami z 1D.
    Miłego urlopu. Mam nadzieję, że wytrzymam ten tydzień bez was. :(
    Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  13. http://imaginy-bloog.blogspot.com/

    Zapraszam na bloga ; D

    OdpowiedzUsuń
  14. pisz z Joshem tak jak z chłopakami , częściej żeby był Josh tak jak chlopcy . :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba ten pomysł! Chętnie poczytam imaginy z Joshem możecie je dodawać tak często jak z Niallem,Harrym,louisem,Zaynem i Liamem świetny pomysł! A jeśli chcecie sobie zrobić tygodniową przerwę to jasne przecież oprócz bloga macie swoje własne życie :3Życzę miłego odpoczynku :> xx. Ada

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham ten imagin i jeszcze bardziej kocham Josha!!! Dawaj z nim imaginy często!!!! No może nie TAK CZĘSTO, ale tak jak z chłopakami.. :D Co do urlopu to jasne, trochę odpoczynku wam się przyda! Świetne imaginy piszecie!!!! Będzie mi was brakować przez ten tydzień, ale dam radę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Spoko dawaj z nim imaginy xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy imagin jaki czytałam z Joshem. Świetny jest :)
    Śmiało, dodawaj z nim imaginy !
    Zapraszam:
    http://itsyou-hope.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny imagin <3 Zapraszam do mnie :D
    http://i-wanna-be-forever-young-1dforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne jak zawsze ;)
    mam prozbę wejdziesz i skomentujesz .. wiesz to dla mnie ważne ;)
    ty masz wielki talen , do pisania więc chciałabym poznać twoją opinię ;))
    http://possibliltyx3.blogspot.com/2012_08_01_archive.html

    z góry dziękuję ;** .!

    OdpowiedzUsuń
  22. wow . to jest fantastyczne ;3
    jeżeli pozostałe będą tak wspaniałe, jak ten, to jak najbardziej będę czytać :)
    zasługujecie na urlop :)

    zapraszam do mnie : http://fallinloveinimagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. ee ja tam wolee z 1D ! ocyzwiscie imagin swietny

    OdpowiedzUsuń
  24. Zajebisty blog!! Polecam ten :one-direction-fanki99.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. świetne! od czasu do czasu może być i Josh :)

    zapraszam do mnie: http://harry-zayn-niall-liam-louis-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja nie chcę żadnego Joshaaaaaaaaaa! Łeeeeeeee...! Mowy nie ma! to jest bloog o moich, przepraszam naszych chłopczątkach najśliczniejszych, najcudowniejszych i najwspanialszych, więc co za tym idzie nikim innym!!! wrrrrrrr... głupi pomysł! :/ Werson :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Josh tak jak 1D jest członkiem zespołu i wielbię Klarę za to, że zamieściła z nim imagin :) liczę, że będzie ich, więcej........
      POza tym - K O C H A M J O S H A i mam nadzieję że będzie więcej z nim imaginów ;ddd
      #gemaa

      Usuń
    2. ja bym też wolała żeby było mniej josha :< ale skoro już musi byc to może pójdzmy naq kompromis i dodawajcie go, ale żadziej niż chłopaków

      Usuń
  27. Zgadzam się z Werrsonem ;D ;**
    Zadnego Josha .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jak najbardziej jestem za imaginami z Josh'a ;3 a ten.. Świetny! ; **

    @143_kinia

    OdpowiedzUsuń
  29. o łał świetne !
    http://imaginy-one-direction-polska.blogspot.com/

    Zapraszam. Fajne imaginy. Licze na komentarze ;3 Z góry dziękuje ;DD

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej! Masz super bloga :-) Zapraszam na naszego: http://loveonedirectionf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Super Imagin ...! Czekam na kolejne po przerwie ...
    Fajnie by było gdyby pojawiały się też z Josh'em (:
    Dobrym pomysłem jest też alby pojawiały się one po kolei ^^
    PS. Życzę udanego ''urlopu'' xoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. eee nie lubie Josha ;/ wole jak blog był pisany o Zaynie , Harrym , Niallu , Liamie i Louise ;/ a niee ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. będąc fanką Louisa Zayna Liama Harryego i Nialla jestem także fanką Josha bo on także jest częścią One Direction. Imagin świetny,a inne z Joshem możesz zamieszczać tak często jak chcesz,to twój blog, a ja z chęcią będę je czytała. Myśle że jak ktoś nie chce ich czytać to po prostu niech nie czyta / sorry za powtórzenia. I rozumiem że wy także musicie odpocząć przez wakacje ;) to ode mnie tyle
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Dziewczyny, które nie chcą imaginów z Joshem. ...a wiecie że on też jest częścią 1D? Że istnieje ktoś inny oprócz Louisa, Zayna, Nialla, Liama i Harrego? Więc ogarnijcie swoje zacne tyłki i zrozumcie, że bez Josha, Dana, Sandyego i Jona 1D nie byłoby takie wspamniałe. Ale gdzie tam, dla Was liczą się tylko Zayn, Liam, Harry, Louis i Niall. Ja prosiłabym o imagin z CAŁYM składem zespołu. Pozdrawiam, Anka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dobra , ale każdy ma prawo wyrazić swoje zdanie ! Prawda ?
      Ja lubie Josha , ale też bym wola tylko z nimi...
      Nie rozumiem Twojego oburzenia ;/

      Usuń
    2. Anonimie powyżej tylko że nie trzeba pisać że się Josha nie lubi, można to załatwić w taktowniejszy sposób. Wogóle jak można mówić że się kogoś nie lubi , nawet nic o nim nie wiedząc?? nie rozumiem tego. A skoro on także tworzy część zespołu to warto i o nim czasami poczytać imaginy. Wiem że piszesz że go lubisz, ale powtarzam to, co pisałam powyżej: nie chcesz to nie czytaj.
      Zgadzam się z tobą Anka.
      Kinga :)

      Usuń
    3. "w ogóle jak można powiedzieć że kogoś się nie lubi naawet nic o nim nie wiedząc?" Po pierwsze skąd wiesz że ona nic o nim nie wie? po drugie idąc tą drogą to wyszło by na to że nie możemy lubić one direction bo ich tak naprawdę nie znamy,bo znamy ich tylko z filmików. nie zrozumcie mnie źle, kocham One direction, ale wolałabym żeby imaginy były tylko z Niall'em, Zayn'em, Harry'm, Liamem i Louisem :D a co do " nie chcesz to nie czytaj" to tak zgadzam się, ale to bedzie tylko marnowanie czasu i trzeba będzie czekać jeszcze dłużej na imaginy związane z chłopakami. Tak w ogóle piszecie świetne imaginy :p

      Usuń
    4. o to pierwsze chodziło mi, że Josh jest tak jakby mniej popularny niż Niall Zayn Harry Liam i Louis, bo zawsze jest tak że instrumentaliści są mniej znani niż wokaliści tak jak i w tym przypadku :) więc mniej się o nim mówi, a o chłopakach coś jednak wiemy właśnie z filmików, gdy udzielają wywiadów. O to mi bardziej chodziło.
      A co do tego drugiego zdania, to ja nie mam nic przeciwko imaginów z Joshem, i są tu czytelnicy którzy także chcą by takie były dodawane. Ktoś powyżej napisał by pójść na kompromis i dodawać je rzadziej niż z innymi chłopakami. Nie mówię że to by było złe. Lepiej by było jednak aby to założycielka bloga o tym zadecydowała, bo chyba cała ta dyskusja wywiązała się z tego, że kochamy ten blog i często na niego wchodzimy, prawda? ;)
      Kinga :)

      Usuń
    5. Nie rozumiem tej waszej całej "kłótni".
      Dziewczyny będą pisały o kim chcą i kiedy chcą. To ich blog i ich pomysły i nic nam do tego. My możemy tylko w spokoju czekać na następne imaginy i ewentualnie je komentować, wyrażając swoją opinię.
      I słusznie, Klara postąpiła robiąc tygodniową przerwę. Prace dodawane są tu codziennie i aż się nadziwić nie mogę, że redaktorki dają radę.
      A wy, drogie czytelniczki, mogłybyście uszanować czyjąś pracę i życie i zrozumieć, że to ich dobra wola, że publikują tu swoje dzieła.

      Usuń
  35. http://eleanorcalder-team.blogspot.com/ Zapraszam na bloga fanów Eleanor :*

    OdpowiedzUsuń
  36. Tydzień przerwy ? Serio ??
    Umrę z nudów ;(

    OdpowiedzUsuń
  37. Supcio : D
    Zapraszam wszystkich czytających tego bloga i autorki do mnie : 3 I proszę o zostawienie po sobie komcia lub obserwować: *
    Zapraszszszszam! : D
    http://www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ok mi pasuje.;D A poza tym super imagin ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dla mnie imaginy z Joshem moa być dodawane tak jak z chłopkami ;) Super imagin XD

    OdpowiedzUsuń
  40. Boski!
    Masz zajebisty talent! :D

    http://my-life-is-suck.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Masz za fajnego tego bloga ; ]
    Zapraszam do mnie na bloga: D Nowy imagin i konkurs! Zapraszam wszystkich do udziału! : *
    http://www.fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. wspaniały!,jestem za tym żeby Josh był dodawany ale trochę mniej nisz chłopcy ,nie ogarniam was czemu go nie lubicie on też jest częścią zespołu tak jak mówią to dziewczyny wyżej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. a kto to jest Josh?
    Imagin śwetny , ale kto to jest Josh??????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak można nie wiedzieć, kto to jest Josh?!
      To jest perkusista! Gra na perkusji w zespole.

      Usuń