poniedziałek, 6 sierpnia 2012

# 118 . Harry . część 1.


-------------------
Dwudziesta pierwsza.
Dwudziesta druga.
Dwudziesta trzecia.
Północ.
Siedziałam przy stole, bezmyślnie kreśląc palcem kółka na obrusie, popijając czerwone wino. Kolacja już dawno wystygła, jego nadal nie było, dlaczego nie miałam jej sama zjeść? Oderwałam nóżkę kurczaka i zaczęłam ją powoli przeżuwać, błądząc myślami gdzieś daleko. Sprzątnęłam całe jedzenie ze stołu, zmyłam naczynia, wytarłam stół od brudu i okruchów i poszłam na górę. Nie przebierając się, nie zmywając makijażu, położyłam się. Zapomniał o naszej rocznicy.
Obudziłam się rano, ale jego przy mnie nie było. Cała misternie ułożona fryzura się potargała, ciemny cień do powiek starł się, zostawiając swoje ślady na poduszce, rozcierając się wokół oczu. Miałam właśnie schodzić na dół, gdy usłyszałam dochodzące stamtąd przytłumione głosy. Głos mojego narzeczonego i reszty chłopaków. Podeszłam bliżej i uchyliłam lekko drzwi, by lepiej słyszeć.
- Proszę was, nie pozwólcie jej dziś wchodzić na Internet, oglądać telewizji, ani nie pokazujcie jej żadnych plotkarskich gazet. Zabierzcie ją do kina, wesołego miasteczka, zostańcie z nią w domu, ale żadnego Internetu, telewizji, póki się to nie uspokoi – usłyszałam głos Harry’ego. 
Przymknęłam drzwi i, nic z tego nie rozumiejąc, wyciągnęłam z szafy pokrowiec, w którym mieścił się laptop. Gdy się uruchomił, natychmiast weszłam na jedną ze stron plotkarskich. Nienawidziłam plotek, ale musiałam zrozumieć, o co mogło chodzić mojemu chłopakowi. Może była tam odpowiedź, gdzie wczoraj był? I znalazłam. Na pierwszej stronie ogromny nagłówek głosił:
„Czyżby Harry Styles ponownie został kawalerem?”
Wczoraj wieczorem widziano młodego wokalistę z zespołu One Direction jak wychodzi z klubu w towarzystwie młodej dziewczyny, która na pewno nie jest jego obecną narzeczoną. Co dziwniejsze, jego towarzyszką okazała się jego była dziewczyna, Amanda Bloom. Wyszli z klubu po pierwszej w nocy, a następnie przyłapano ich na gorących pocałunkach. Co na to jego narzeczona? Czy to koniec ich związku?
Pod spodem widniały dziesiątki zdjęć w klubie, przed klubem, oraz owy pocałunek. Zatrzasnęłam ze złością klapę od laptopa. Gdy usłyszałam frontowe trzaskanie drzwiami, wyciągnęłam z szafy ogromną, trochę zakurzoną walizę, nieużywaną od lat. Wpakowałam do niej w ciągu dziesięciu minut cały swój dobytek. Staszczyłam ją na dół, zamawiając taksówkę. Przed wejściem zdjęłam pierścionek zaręczynowy i ze złością cisnęłam go na komodę przy drzwiach. Wyszłam z mieszkania i pojechałam do taniego hotelu, gdzie zakwaterowałam się na dwa tygodnie.
*
Przez dwa tygodnie uparcie ignorowałam wszelkie telefony od niego i reszty chłopaków. W końcu dali sobie spokój, widząc że nie przynosi to żadnych rezultatów. Siedziałam na łóżku z laptopem na kolanach, szukając jakiegoś ogłoszenia w sprawie wynajęcia mieszkania. Nie zamierzałam wracać do niego po tym co mi zrobił. Włączyłam na Youtube moją ulubioną piosenkę, gdy mój wzrok przykuł pewien filmik z dnia dzisiejszego, który pojawił się dopiero jakąś godzinę temu, a już miał kilkaset tysięcy wyświetleń.
„ Kłótnia Harry’ego Stylesa z byłą dziewczyną”
Kliknęłam na link. Ujrzałam Harry’ego idącego ulicą z potarganą koszulą i włosami. Wyglądał, jakby nie spał od kilku dni. Nie uśmiechał się. Nagle jakby znikąd pojawiła się za nim Amanda. Podbiegła do niego i zaczęła coś mówić przyciszonym głosem, lecz on odpowiedział jej niemal krzykiem, tak że wszyscy wokoło to słyszeli.
- Amanda, nie rozumiesz, że wszystko między nami skończone?! Przez ciebie straciłem kogoś, kogo naprawdę kocham.
- Przecież sam tego chciałeś – skrzyżowała ręce na piersi i przystanęła. On po chwili zrobił to samo.
- Nie, nie chciałem. Wykorzystałaś to, że byłem pijany. Ten dzień planowałem zupełnie inaczej, ale upiłaś mnie, a potem widząc paparazzi, pocałowałaś na ich oczach. Tak, żeby każdy to zobaczył, szczególnie [T.I].
- Nikt cię nie upijał – zaprotestowała. – Gdybyś ją kochał naprawdę, nie siedziałbyś w waszą rocznicę w barze, czyż nie? – zmrużyła swoje zielone oczy, zarzucając za ramię długie blond włosy.
- Ktoś do mnie zadzwonił prosząc o spotkanie. James był twoim współpracownikiem, tak? Miał mnie upić, żebyś potem wkroczyła do „akcji”? – narysował w powietrzu cudzysłów. Amandę widocznie zbiło to z tropu, lecz kiedy zobaczyła, że Harry zaczyna iść w przeciwną stronę, podbiegła do niego, lekko popychając.
- Kochaliśmy się, dlaczego nie chcesz do mnie wrócić?
- Bo mnie zdradziłaś! Po półtorej roku bycia razem! Straciłaś swoją szansę!– wykrzyknął jej w twarz, podchodząc do niej coraz bliżej i nie spuszczając z niej swoich zielonych oczu, które teraz przeszywały ją na wskroś.  Otwierała i zamykała co rusz usta, jakby chciała coś powiedzieć, lecz zawsze rezygnowała.
- Tak myślałem – wyszeptał Harry, mrużąc swoje oczy i odchodząc. Po chwili Amanda potrząsnęła głową. Gniewnie stawiała kroki, gdy podeszła do niego, krzycząc:
- Nie odwracaj się do mnie plecami! – jej ręce wyciągnęły się do przodu, popychając bruneta, który niczego się nie spodziewał. Jego plecy wygięły się w łuk, a on sam po chwili uderzył głową o twardy bruk. Z miejsca, gdzie jego lewy policzek dotykał ziemni, sączyła się strużka ciemnobrunatnej krwi. Amanda wyglądała na przestraszoną. Podbiegła do niego, kucając i próbując go ocucić. Zaczęła krzyczeć przeraźliwie, by wezwać karetkę. Kamera, która wszystko kręciła, zatrzeszczała parę razy i została wyłączona. Pierwszą myślą, która mi przeszła przez głowę, było to że mnie nie zdradził. Ogromna ulga, która zaraz została przytłoczona przez myśli o wypadku. Z daty dodania wynikało, że wydarzyło się to dzisiaj. Chwyciłam telefon i zadzwoniłam do chłopaków, dowiadując się, gdzie obecnie leżał brunet.
*
- Gdzie on jest?! – krzyknęłam, wbiegając na korytarz, na który odesłała mnie recepcjonistka. Zobaczyłam chłopców siedzących na plastikowych krzesełkach w poczekalni. Zayn chodził w tę i z powrotem, a Liam i Niall po obu stronach Louisa obejmowali go pocieszającym gestem. Gdy mnie zauważyli, zerwali się z krzeseł. Ze zdziwieniem zobaczyłam także Amandę. Spojrzałam na nią pytająco, prosząc chłopców o wyjaśnienia.
- Lekarze mówią, że wszystko jest w normie. Jego stan jest ustabilizowany, a niedługo ma się wybudzić ze śpiączki. Wyglądało to groźnie, ale lekarze mówią, że wszystko jest pod kontrolą. – poinformował mnie Zayn, ignorując ciche zapytanie o Amandę. Jednak ona sama podeszła do nas i ze skruchą w głosie zaczęła:
- Naprawdę mi przykro. Ja nie chciałam, żeby to tak się skończyło. On… - jednak nie zdążyła dokończyć zdania, gdyż z sali obok wyszedł lekarz. Od razu do niego podeszliśmy.
- Przyjaciele pana Stylesa? – spytał doktor, patrząc na nas. Kiwnęliśmy głowami.
- Pan Styles właśnie się obudził. Możecie państwo go odwiedzić.
Natychmiast weszliśmy do sali, w której leżał Harry - lekko zmęczony, ale wyraźnie ucieszony naszym widokiem.
- Jak się czujesz? – chłopcy omal nie rzucili się na swojego przyjaciela, ściskając go i mierzwiąc włosy. Cała piątka się śmiała. Kiedy się od niego odsunęli, już miałam podejść, by się z nim przywitać, kiedy on sam się odezwał. Jednak jego słowa nie były skierowane do mnie. Nawet na mnie nie patrzył.
- Amanda, nie przywitasz się ze mną? – zaśmiał się, patrząc na nią czule. Czule? Zdziwiona, podeszła lekko chwiejnym krokiem i przytuliła się do niego, po czym on pocałował ją prosto w usta. Amanda była wyraźnie zszokowana, lecz odwzajemniła pocałunek. Louis odchrząknął.
- Co ty robisz?
- Jak to co? – spytał zdziwiony brunet. – Całuję moją dziewczynę.



~by Julia


Nie wiem, czy wiecie, ale przedwczoraj Niall zrobił twitcama. ; ) Jeśli chcecie go obejrzeć w całości, wpadajcie tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=064Nhr7yOek&feature=youtu.be

43 komentarze:

  1. Naprawfe fajny imagin czekam na następny z niecierpliwością OMG xoxoxox

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny imagin <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie się zapowiada :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak szczerze to zaskoczyła mnie ta końcówka o.O Czekam na następne części ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest SUPER ale ... kiedy nowy rozdział ?! (:
    Czekam ... ^,^

    OdpowiedzUsuń
  6. superr ;** kiedy nastepna czesc ?

    OdpowiedzUsuń
  7. superr ;** kiedy nastepna czesc ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobało. Zresztą jak zwykle. ;-) Harry stracił pamięć po wypadku i nie pamięta ze nie jest już z Amanda dobrze mi się wydaje?? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde ! Pewnie faktycznie tak będzie a ty mi zepsułaś zakończenie ;/

      A tak po za tym Świetny imagin ! ;D

      Usuń
    2. Też uważam że za mocno uderzył się w głowę a poza tym dopiero teraz przeczytałam wszystkie imaginy i uważam że są naprawdę świetne no poza tymi w których ktoś umiera. :) Czekam z niecierpliwością za 4 częścią Lou i 2 Hazzy :) Pozdrawiam Magda

      Usuń
  9. Super! Zaskoczyła mnie końcówka. (: Czekam na następny xxx

    OdpowiedzUsuń
  10. OMG! ZAJEBISTEEE:D Dodaj szybko drugą część xD<3

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy nastepna czesc ? Świetna część. Czekam na kolejną..

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda mi nie ;( Jak Harry tak mógł czekam na nastęony !

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski :D szybko dodawaj następną część :) Kiedy dodasz nastepną część o Lou?

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny! przez 3 dni przeczytałam wszystkie! :) czekam na 4 część Lou 2 część Hazzy i jakiegoś imagina z Liamem bo dawno nie było :) Caroline

    OdpowiedzUsuń
  15. Zajebisty !! Bardzo zaskoczyła mnie końcówka taka... no myślałam że będzie inaczej ale zaskoczyłaś mnie w pozytywie :) Już nie mogę się doczekać następnej części xoxo

    OdpowiedzUsuń
  16. Super piszesz! <3
    Dodasz do zakładki ' Wasze Blogi '
    lolliesolies.blogspot.com
    i
    iwilltakeyoutoanotherworld1d.blogspot.com
    :)
    Pierwszy o kosmetykach, urodzie itd. , a drugi to opowiadanie o 1D :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajowski:) mogłabyś dodać do zakładki Wasze Blogi myimagineworldwith1d.blogspot.com prooszę :>

    OdpowiedzUsuń
  18. jest spoko,i masz nowego maila

    OdpowiedzUsuń
  19. Bitch, please o.O
    Harry, co Ci odbiło?
    Super imagin. Aczkolwiek nieco źle mi zadziałał na wyobraźnię, bo myślałam że ze złości rozwalę krzesło xD
    Kocham ;**

    OdpowiedzUsuń
  20. o nieee .!
    czekam na kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jezu, w takim momencie?! Harry! Co robisz kuźwa?! Super imagin! Nie moge się doczekać następnego :*

    OdpowiedzUsuń
  22. świetny! Czekam na kolejne części o Lou i Harrym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam już bardzo podobne opowiadanie na innym blogu, dziwne...?

    OdpowiedzUsuń
  24. Mi sie wydaje, że Harry po tym jak uderzył głową o beton stracił pamięć sprzed kilku miesięcy.... Mylę się? :)

    OdpowiedzUsuń
  25. O>o czekam na kolejną część ! ! ! !

    OdpowiedzUsuń
  26. Jej. Szok. Cudowny. Kiedy kolejna część i ile ich będzie ? Nie mogę się doczekać!

    Zapraszam na mojego bloga http://one-direction-opowiadanie-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Harry pojawi sie ,o ile sie nie myle :) tak,Harry nie pamieta wydarzen sprzed... Dowiecie se w nastepnej czesci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetny!! z niecierpliwością czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  29. świetny! czekam na kolejną jego część i kolejną część z Lou <3. kiedy je dodasz? ; d

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny, proszę dodaj kolejną część :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Napisz druga cz.

    OdpowiedzUsuń
  32. ojacie, ojacie! :D

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny imagin, dodaj kolejną część ;)
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Czekam z zniecierpliwieniem na kolejne częći!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. O MATKO MOJA KOCHANA CO TO SIE PODZIAŁO. BŁAGAM JA CIEBIE JAK BĘDZIE DRUGA CZĘŚĆ TO NAPISZ MI NA TT. PROSZE CIE <3
    @ajemdirectioner
    BŁAGAM, BO PISZESZ CUUUUUUUDOWNIE *_____*

    OdpowiedzUsuń
  36. Napisz mi, że druga częśc będzie . @iNeedMeet1D . BŁAGAM . Zawaliste to jest . ,3

    OdpowiedzUsuń
  37. Jest Świetne*_*
    Tylko Te Nie Spodziewane Zakończenie;)

    OdpowiedzUsuń
  38. swietny naprawde !
    zapraszam do mnie jesli chcesz !
    http://comeoncomeonreadmyimagin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. naprawdę cudowny! :) :D http://imagines-stories-and-all-about-1d.blogspot.de/ zajrzyj tez tutaj !

    OdpowiedzUsuń