piątek, 1 lutego 2013

Imaginy z gifami . część 16 .

1. N: Cztery osiemnastki tylko w moim samochodzie…
Lo: To gdzie włożyłeś te śmietany?

2. *Chłopcy ujrzeli twoje promieniujące piękno…*

3.  *Bawicie się z Zaynem. Chciałaś wyglądać elegancko I pociągająco, lecz w rzeczywistości wygląda to tak:*

4.  Ktoś: Więc wtedy otwarłem drzwi, a tam listonosz!
N.:  Cool story bro. Tell me more.

5.  Z: Gdzie jest bobas?
Li: Nie wiem!

6.  *Niall zauważa cię na ulicy*
N.: Witaj wielmożna panienko!

7.  Z.: BAWIIIIIIMYY SIĘ!
 N: ZAYN?! WTF, ZAYN, CO TY ROBISZ?! TO BYŁ DOBRY POPCORN! ZABIJĘ CIĘ!
 Z: RUN, BITCH, RUN!!!

 __________________________________________

Mam przyjemność dodawać notkę w urodziny Harry'ego <to, że i ja kończę 16 - pomijam>.
Nie wiem, czego mam mu życzyć. :D Jak dla mnie nie zmienił się za bardzo - ciągle jest pracownikiem piekarni, zdolnym facetem o dużym serduchu, słodkim uśmiechu, z dołeczkami w policzkach, zielonymi oczkami i fantazyjną szopą, zwaną 'nonszalanckimi loczkami' ;3
Wszystkiego co najlepsze Harry! 
Mimo to nie mogę sobie ciebie wyobrazić jako dziewiętnastolatka. xd


~ by Klara

16 komentarzy:

  1. Nie mogłam na tym z popcornem xD
    Super :p Ja też nie wierze że Harry ma już 19.
    Wszystkiego naj ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat sto lat niechaj żyją nam ! :)

    Klaudia CityLondon

    OdpowiedzUsuń
  3. no to wszystkiego naj dla cb oraz Harrego ;* ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Klara.. który to już dzisiaj raz będę składała ci życzenia ? Trochę tego było.. :D Tak więc ponownie dzisiejszego dnia chcę życzyć ci wszystkiego najlepszego. Niech 69 będzie z tobą.. <3

    Haroldzie - 100 lat zboczeńcu ;D

    Imaginy są świetne xd

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę ci szczęścia, spełnienia marzeń i wszystkiego czego tylko sobie życzysz. Gify świetne/ natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. No to wszystkiego Naj Klara!
    Hazza<3
    Imaginy świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Najlepszego Klara i Hazza <3
    Świetne imaginy ;)
    Miło by było gdyby ktoś wpadł i zostawił komentarz ;)
    another-world-tomlinsonowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie słodkie zdjęcie mmm ; 3 Gify zabawne, a najlepszy 7 : D
    No to wszystkiego naj wam : *
    Liczę, że kolejny imagin będzie z Louis'em : 3 Ale z wesołym zakończeniem ; ]
    Sorki, że spóźnione o jeden dzień życzenia, ale lepsze takie niż wcale : D

    zapraszam do mnie : ) Nowy imagino z Niall'em : D Zapraszam do czytania, częstego wpadania, komentowania i obserwowania : * : D
    http://fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ~ NOMINACJA BLOGA! INFORMACJE NA NASZYM BLOGU. ♥

    PERRIE I IZA MALIK.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne gify ! Jak zawsze :*

    Zapraszam:
    http://my-imagines-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. boziu przenajświętsza! przeczytałam wszystkie imaginy! płakałam przy nich! ze śmiechu i ze wzruszenia! a te imaginy z gifami doprowadzały mnie aż do napadów śmiechu i teraz jak już skończyłam je wszystkie czytać to czuje taką pustkę wewnątrz! łee ;( nie ma czego czytać a został mi jeszcze tydzień ferii! :((
    piszcie dalej bo jesteście świetne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Nominowałam cię do Liebster Award ;)
    Szczegóły u mnie ;D
    A.

    http://one-thing-one-direction-story.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. younglonelysoul.blogspot.com <- zapraszam .x

    OdpowiedzUsuń
  14. Nominowałyśmy Cię do Liebster Award.!
    Szczegóły u nas :)

    http://everydayforeveryoung.blogspot.com/ :))

    OdpowiedzUsuń