piątek, 8 lutego 2013

Podziękowania.



Bloga założyłam 5 kwietnia około godziny 17, tylko po to, żeby móc dzielić się swoją pasją. Kto by pomyślał, że w 304 dni licznik wybije MILION wyświetleń, a Was, czytelników, którym zawdzięczamy tak wielki sukces, będzie przybywać? Pisanie dla osób, które czytają każde słowo, czekają na nowe imaginy, wchodzą na stronę kilkukrotnie w ciągu dnia jest dla nas naprawdę olbrzymim wyróżnieniem i cieszymy się, że doceniacie czas, który Wam poświęcamy. Prosimy o więcej komentarzy i opinii, które nas motywują. To zajmuję minutę, a dla nas to powód dla pisanie jeszcze lepiej. Chciałybyśmy wiedzieć, co Wam się podoba, co nie, żeby na przyszłość nie popełniać podobnych błędów. Dziękujemy za każdy komentarz, każdą łzę, każdy uśmiech i każdą chwilę spędzoną z nami, miejmy nadzieję, że będzie ich więcej i zostaniecie z nami na dłużej, bo na tym nie koniec naszej przygody z chłopcami. ; ) ~ Klara.


Brak mi słów, bo żadne w pełni nie oddadzą tego, co czuję. Jestem mile zaskoczona tak ogromną ilością wyświetleń bloga. To urocze, że przez tyle czasu byłyście z Nami, jesteście i zapewne będziecie do samego końca. Ta piękna liczba- MILION- uświadamia Nam, że Nasza praca i czas przeznaczony na pisanie imaginów nie idą na marne, jest doceniane Nasze- w pewnym sensie- poświęcenie. Naprawdę, świadomość, iż Ktoś- w tym przypadku Wy- kilka razy dziennie wchodzi na bloga, oczekuje Naszych nowych prac i tych, które wywołują łzy, i tych, które dają Wam uśmiech, jest bardzo motywująca. Więc jedno wielkie MASSIVE THANK YOU!!! ~ Natalia.


Chciałam podziękować za wyświetlenia, za te wszystkie motywujące komentarze, ale zarówno i te z krytyką, które motywowały do jeszcze większej pracy. Szczególe podziękowania należą się Klarze, która przyjęła mnie tu ponad pół roku temu! Oby było więcej takich wyświetleń i jeszcze więcej takich miesięcy.  ~ Julia.


Milion wyświetleń. Właściwie to nie wiem, co powiedzieć. Czy podziękować za to, że mogę tu być czy za to, że jesteście tak wspaniałe. Bo naprawdę jesteście. Jeden z moich najlepszych dni, kiedy dowiedziałam się, że wygrałam konkurs. Pierwsze komentarze, słowa krytyki. Każda pomoc z Waszej strony była bardzo cenna.. Chciałam przede wszystkim podziękować, za to, że jesteście z nami zawsze, że nigdy nie zdarzyło się, by któraś z Was zapomniała o komentarzu. To bardzo miłe. Dziękuje za to, że zawsze nas wspieracie i jesteście przy nas może nie fizycznie, ale duchem. ~ Agata.

 
 Dziś inna notka niż zazwyczaj. Chciałabym poinformować, że w najbliższym czasie możecie spodziewać się niespodzianek od każdej z redaktorek ramach podziękowania za tak piękne wyróżnienie. ; )

16 komentarzy:

  1. KOCHAM WAS DZIEWCZYNY!

    OdpowiedzUsuń
  2. To my wam dziękuje za te piękne Imaginy :P Mam pytanie nie zastanawiała sie któraś z was nad opowiadaniem o One Direction.? :D <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja prowadzę opowiadanie, ale to raczej nieważne, jak chcesz tu masz linka : http://prawa-milosci-1d.blogspot.com/ Agata

      Usuń
  3. gratuluje, zasłużyłyście aż na tyle :) xx

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  4. NOMINOWAŁAM WASZEGO BLOGA DO LIEBSTER AWARDS. WSZYSTKO TUTAJ : http://onedirection-opowiadaniebyjull.blogspot.com/2013/02/liebster-awards.html :))

    OdpowiedzUsuń
  5. KOCHAAAM ♥♥♥ I nie przestanę czytać tych pięknych imaginów! CODZIENNIE zaglądam tutaj i czytam kilka razy te same opowiadania, bo wszystko tu jest cudowne. Dziękuję Wam z całego serca, że piszecie coś tak niesamowitego :)

    ~Gabu

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesteście niesamowite. Naprawdę zasługujecie na miano jednego z najlepszych blogów o chłopakach. Nigdzie nie czytałam lepszych imaginów. Czytam tego bloga od początku maja, przeczytałam wszystkie imaginy, niektóre po kilka razy i stwierdzam, że z dnia na dzień jesteście coraz lepsze, coraz dokładniejsze i coraz bardziej zaskakujące. I naprawdę jestem dumna, że tutaj umieściłyście moje 3 opowiadanka. Dziękuję :)
    Życzę Wam dużo weny i pomysłów.
    No i czekam na niespodziankę :D
    Kina ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytam Waszego bloga już sporo czasu i czasami naprawdę przechodzicie w swoich twórczościach same siebie! Wiem, że często niełatwo jest cokolwiek napisać, ponieważ sama prowadzę kilka blogów :) Mam nadzieję, że Wasz blog istniał będzie jeszcze długo, bo dla mnie znaczy bardzo wiele. ^^
    Wszystkim autorkom życzę wielu nowych pomysłów i wytrwałości!
    Pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej:) Pamiętam dzień w którym pierwszy raz weszłam na tego bloga..popatrzyłam na licznik, na którym widniała piękna liczba: 304,756. Nie pamiętam kiedy to było ale pamiętam moje zdziwienie gdy zobaczyłam tak wielką liczbę. Przygoda z One Direction dopiero się dla mnie zaczynała i wasz blog był pierwszym, na którym zobaczyłam tak wielką liczbę osób odwiedzających.. Pamiętam pierwszy imagin o Liamie..potem kolejny,następny, następny..i tak się w was zakochałam. To znaczy...w waszym pisaniu..Macie prawdziwy talent i rozwijajcie go dziewczyny, bo naprawdę warto ;) Wcale bym się nie zdziwiła gdybym kiedyś, w przyszłości wybierając książkę w sklepie natrafiła na książkę autorstwa którejś z was (gdyby któraś z was postanowiła napisać książkę dajcie mi znać) :) Często zdarza mi się nie napisać komentarza pod któr..nie..tu nie można napisać po prostu 'którymś'..hmm..o! Mam! ...pod kolejnym pięknym (;D) imagnem, ale proszę zapamiętajcię..ja was wspieram z każdym postem. Z KAŻDYM. Ponieważ uważam iż macie prawdziwy talent który trzeba pielęgnować, a że mogę się do tej pielęgnacji przyczynić, too.. zostawiam po sobie TO. Komentarz, w który przelałam całą siebie, i wszystkie moje odczucia, których niestety nie napisałam pod niektórymi waszymi pracami ;)
    Kocham i pozdrawiam
    - Alicja <3

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja wam powiem po prostu: KOCHAM WAS DZIEWCZYNY.. OBY TAK DALEJ.. <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Nominuję Cię do Liebster Award. szczegóły na http://sylwiamalikimaginy.blogspot.com/ :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super !
    Zapraszam do siebie, właśnie zaczęłam pisać i bardzo bym chciała poznać wasze opinie : http://onedirectionimaginesforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej ;]. Nominowałam cię do The Versatile Blogger. Zapraszam do mnie po więcej informacji: http://onedirectiontujulia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nominowałam cię do The Versatile Blogger. Zapraszam do mnie po więcej informacji: http://imaginy-o-onedirection.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czytalam wszystkie:*
    Zapraszam do mnie potrzebuje pomocy
    www.opowiadaniebyola.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Nominowałam cię do The Versatile Blogger. Więcej informacji u mnie na blogu: http://1doopowiadanie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń