sobota, 1 września 2012

Imaginy z gifami . Część 2 .


Z lekkim poślizgiem, ale jest ;) Mam nadzieję, że się spodobają, gdyż jest to coś, co robię po raz pierwszy w życiu xD
-------------
1.Ty: Zayn, jestem w sypialni!
Z: Już idę.

2.Z: A na randkę ze mną idzie…

3.ty: Wybaczcie, chłopcy. Przez przypadek stłukłam lusterka, wyrzuciłam marchewki, w domu są same łyżki. Aa, i obiadu nie będzie.

4.Ty: Jakiś chłopak na ulicy mnie zaczepił i chciał się ze mną umówić.
Chłopcy: Taa, jasne.


Ty: Jutro z nim idę na kolację.




5. Ty: Mamo, patrz, co było w tym pudle, co przyleciało z Anglli!

6.Niall: Witam w moich skromnych progach.

7.Niall: Chodź ze mną.
Ty: Gdzie?
Niall: No, wiesz. *wskazuje na drzwi do sypialni*

8.Nie uda ci się poderwać [T.I]. Nie jesteś w jej typie.
9.*Louis będąc z tobą na spacerze*
L: Ale laska! *widząc twoją minę* Żartowałem.

10. *Louis podgląda cię przez okno*

11.Widziałem wczoraj [T.I] na basenie w bikini.

12. Patrz, jakie mam mięśnie. Chcesz dotknąć?

13. N: Ładnie pachnie. Mogę gryza?

Fanka: Nie, sorry, to mój lunch.

14.L: WHAAAAT’S   UUUPP??

15.Ty: I jak brokuły, Harry?
H: Pyszne.

~by Julia

24 komentarze:

  1. haha :D kocham cię ;) to było świetne :D A zwłaszcza z Lou i spacerem albo 3 :D haha . Słuchaj na tym blogu pojawia się tłumaczenia Official Annuall , więc zapraszam do czytania :)

    http://deleanorpeader-team.blogspot.com/

    Byłabym wdzięczna gdybyś poleciła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hehehehehe! Suuuuper! "Lou podgląda Cie przez okno" "Widziałem [T.I] na basenie w bikini" Hihihihihih! A te z Niallem zajebiste! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mogę przestać się śmiać! Najlepsze to ostatnie: "i jak brokół..."

    http://from-hatred-to-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahah-wyraża więcej niż tysiąc słów xD

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie extra!! *_* Ostatni, po prostu rozjebał system! Śmiałam sie i wgl, czyli zadanie spełnione ;) Wszystkim polecam tego bloga :D Super! Nie wiem jak wytrzymam w szkole, bez tego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe genialne ;)
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe genialne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapraszam do mnie. :) http://forever-young-imagine-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne móżesz dawać takich więcej

    OdpowiedzUsuń
  10. Za**biste!Super!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowne ♥
    można się pośmiać ;pp
    naprawdę jesteście pomysłowe :))
    rozweselicie, wzruszycie każdego kto tu zajrzy ;***
    jestem tego pewna
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. hahahahahahahaha! Jebłam .xx
    Zapraszam do mnie:
    http://one-direction-imaginy-od-directioner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. chciala bym takie pudelko dostac *.* oj chciala *.*

    OdpowiedzUsuń
  14. CHCIAŁABYM DOSTAĆ TAKA PACZKĘ. ZMIEŚCIŁABY MI SIĘ DO POKOJU. SPALIBY W MOIM ŁÓŻKU A JA NA PODŁODZE.

    DOBRE OSTATNIE.

    OdpowiedzUsuń
  15. hahahaha xd
    padałam jak to czytałam *,*
    Niall jaki słodki z tymi drzwiami xd
    wg udało ci się :D

    OdpowiedzUsuń
  16. hahahahaha
    Najlepszy był ostatni z brokułami a ogółem wszystkie super.
    Leże na podłodze i się śmieję a koleżanka z którą gadam na Skype jest zdziwiona moim zachowaniem :D
    Chcę więcej takich Imaginów z Gifami !!!!
    Pozdrawiam
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  17. Hhahahahahahah ! :D boskie <3
    "Mission accepted" :D

    OdpowiedzUsuń
  18. propozycja Niall'a najlepsza. LEŻĘ
    larK. :*

    OdpowiedzUsuń
  19. GENIALNE!!!!!!!! :D
    najlepszy Lou na spacerze, kocham Jego uśmiech <3 ja Go w ogóle kocham <3 :)
    Was też oczywiście, jesteście świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hahaha , świetne ;33 zapraszam do mnie fraiseprincesse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Hehe...:3 Och.. ci nasi chłopcy zawsze sie wygłupiają<3

    OdpowiedzUsuń