piątek, 14 września 2012

Imaginy z gifami część 4 .

1. H.: Wejdziemy teraz na twittera… Popatrzymy na interakcje… O mój boże… O mój Boże, [T.I.] do mnie napisała!  ONA DO MNIE NAPISAŁA!



2.  *Zayn zasnął, przez sen wypowiada twoje imię…*



3.  Z.: Harry…. Wiesz, jak ja cię kocham?

Li.: Stary, nie przeginaj…
H.: Powaga, Zayn. Przesadzasz. Ja mam Louisa.



4.  Z.: Wchodzi gościu do windy, a tam… schody!

N.: 
 
Z.: Och, Niall, no dawaj, to było śmieszne!


5.  Raj dla Directioners?



6.  N.: Mówisz poważnie?! Widziałeś JĄ?!
Lo.: No, serio! Widziałem ją! Najpierw zobaczyła mnie, później zamrugała, później znowu popatrzyła na mnie, a później zatańczyła, o tak…

 Lo.: To znaczy... Chyba zatańczyła... A może zemdlała...?


7. *Zayn zjadł wszystkie marchewki Louisa….* 
* zwraca sie do Ciebie*



8.  H.: Te ręce dotknęły [T.I] Nigdy już ich nie umyję!



9. A ukryty talent Lou to…



10.  *Niall zjadł cały obiad, nie zostawił nic do chłopców.*
Ch.: NIALL! KIEDYŚ CIĘ DORWIEMY!



11.  Ch.: KOMAR!!!



12.  Sobota, czas sprzątania.
Chłopcy: CHOWAĆ SIĘ KTO MOŻE!



13.  T.: Postanowiłam, że od jutra się uczę. Chce, żeby Harry miał inteligentną żonę. no.



~by Klara

22 komentarze:

  1. Hahahah, ubawiłam się ;D 13 mnie rozwaliła ;D Świetne są ;D Więcej poproszę ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow :) 12 jest zajebiste *___* /Blondi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne...I ♥ You,Harry! No i przy okazji dodaję pierwszy wpis! A wracając do tematu...JESTEŚCIE CUDOWNE KOCHAM WAS! OBSERWUJĘ WAS! NIGDY NIE ZAWIESZAJCIE BLOGA! JESTEŚCIE GENIALNE! MACIE TALENT TYLKO TAK DALEJ...ZAZDROSZCZĘ WAM...no to chyba tyle chodź wymieniałabym więcej :-) Kto chce to może mnie obserwować na tt...ZAPRASZAM! Moja nazwa to(z takich liter):
    Wiki-1D fan
    KOCHAM WAS WSZYSTKICH!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszam obserwujcie mnie!
    Wiki-1D fan

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest boskie popłakałam się ze śmiechu uwielbiam to!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. 7 jest zajebista xD Hahha Uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 13 świetne ;D zapraszam na swojego bloga http://fraiseprincesse.blogspot.com/2012/09/rozdzia-1.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojeju! Super <3
    Zapraszamy do komentowania i głosowania:
    http://my-imagines-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. heh genialne;) wyczekiwałam tych gifów ;P
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe ;pp
    uśmiech zawitał na mej twarzy ;d
    wiecie jak mnie rozweselić <3
    i nie tylko mnie ;)))
    jak zawsze nic dodać nic ująć ;p
    jednym słowem super ♥
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Jezu, to jest świetne! Jaram się tym jak głupia! ; DD x D
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne! :D czekam na kolejne gify i Lou! nie mogę się już doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!!! To jest świetne :)

    http://julia25031999.pinger.pl/ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne! Megggga zabawne! Uwielbiam wasze imaginy itd. :D

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię to ! :D
    mam takie pytanie: Kiedy odwiesicie wysyłanie imaginów ? :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham <3
    Kocham wasze imaginy! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. hahahahahahahahahahahahahaha xD
    genialne macie te imaginy z gifami :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Hehehehe genialny ten imagin


    Ewwus =D

    OdpowiedzUsuń
  19. hahahahahha 4 najlepsze xd

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatni najlepszy

    OdpowiedzUsuń