piątek, 12 października 2012

Imaginy z gifami . Część 8 .


1.*kiedy jakiś facet cię podrywa*
N:

2.Liam: Użyłem nowej pianki do golenia.
N:
3.Ty: Jestem w ciąży z Harrym.
Lo:
4.Ty: Zamierzam przejść na dietę.
N:
5.H: Ale ja nie chcę iść do fryzjera.

6.*chłopcy próbują ci zaimponować irlandzkim tańcem*

N: I tak jestem lepszy.

7.[T.I] tam jest.
Pokaż, pokaż. Gdzie?

8.*Polecenie: uśmiechnij się do monitora*
*a teraz zobacz, jak zawstydziłaś chłopców*


9.Ty: Zatańczcie dla mnie.


10.*chłopcy się dowiadują, że wyjechałaś na wakacje i postanawiają do ciebie dołączyć*
~by Julia

18 komentarzy:

  1. Hahaha dobre... ;D czekam na więcej ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. wiecie co?
    nie przepadam za tymi imaginami z gifami. są takie... zwykłe, nie wymagają dużego wkładu i inwencji twórczej. dodajecie imaginy tylko w dni robocze, a marnowanie piątku na coś, co wystarczy "przelecieć" wzrokiem wydaje mi się nudne i po prostu beznadziejne. właśnie piątkowy imagin powinien być najbardziej dopracowany, taki najlepszy, bo na następny trzeba czekać cały weekend...
    uwielbiam tego bloga, Wasze imaginy są najlepsze (serio!), więc ten komentarz nie ma na celu nikogo obrazić. chcę po prostu wyrazić swoje zdanie.

    ~Hania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. doceniam was, i mi to nie przeszkadza, jesteście najlepsze ;**
      a wasze prace są najpiękniejsze ♥
      Do Hani: a jeśli ci się nie podoba akurat jakaś praca, pod każdą zawsze jest rubryka do oceniania... zamiast doceniać nasze dziewczyny i ciągle je wspierać i namawiać do ciągłego pisania, ty narzekasz.
      ~ Buba

      Usuń
    2. Wybaczcie, teraz ja Was zanudzę moją teorią.
      Otóż, jak już wspomniała Natalia: wszystkie trzy jesteśmy teraz w trzeciej klasie - egzaminy, nauka, wybór zawodów i dalszego kierunku kształcenia, bierzmowanie, obowiązki domowe. Blog to tylko i wyłącznie umilanie Waszego czasu - jeśli komuś cokolwiek się nie podoba - droga wolna, nie musicie tutaj wchodzić. Piszemy, bo to nasza pasja, chcemy dzielić się swoją wyobraźnią i sprawiać, że w Waszych oczach pojawią się łzy, a na ustach uśmiech.
      To nie jest praca. Nie jest to też obowiązek. Staramy się dodawać imaginy systematycznie, a nie jest to wcale takie łatwe, bo na napisanie jednej historii potrzeba kilku godzin, nie wspominając już o pomyśle.
      Jeśli zadowoli Cię ta informacja - otwieram nabór na nawą autorkę. Szczegóły umieszczę w nowej karcie pt. "Nabór" w najbliższym czasie.
      Mam nadzieję, że nikogo nie uraziłam.

      Usuń
  3. Dziś przeczytałam ostatniego, nieprzeczytanego imagina z waszego bloga. Wszystkie są cudowne! Chciałabym umieć takie pisać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam ja to lubię te imaginy z gifami ,niektóre są świetne :)Haniu zrozum ,że 3 klasa to jest ciągłe powtarzanie ,+ jeszcze bierzmowanie .. Ja jestem w 2 klasie i mam bierzmowanie i nie daję rady nawet głupiej godzinki na kompie przesiedzieć ,bo ciągle nauka i nauka i na różaniec ,a w 3 klasie jest jeszcze gorzej :) To ,że dodają tak często to i tak dobrze ,ja bym nie dała rady ,więc podziwiam :) I oczywiście szanuję wypowiedź Hani ,żeby nie było :d

    OdpowiedzUsuń
  5. imaginy z gifami - to co kocham najbardziej xDD

    OdpowiedzUsuń
  6. Kooocham was dziewczyny! Niekiedy tarzam się po podłodze, niekiedy płaczę, bo takie śmieszne.
    Klara, wiem, że skomentowałaś mój imagin (dziękuję Ci), ale czy któraś z Was mogłaby polecić mojego bloga? Dopiero zaczynam, chcę wiedzieć co myślą ludzie, jak reagują, czy ktoś w ogóle czytałby to, co piszę. Dla was, to wstawienie jednego, nic nie znaczącego linka, a jeśli ktoś napisze u mnie komentarz, mam zaciesz :D Ja staram się regularnie komentować wszystko co piszecie, więc jeszcze raz proszę, polećcie mojego bloga http://illtakeyoutoanotherworldimaginy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mother of God, zarąbiste x DD Jebłam z krzesła ; DD
    one-direction-wonderful-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na imagin z Louisem. A ten jak z resztą inne supeer

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy będzie imagin z harrym na części ? :D

    OdpowiedzUsuń
  10. hehehe suuper xD
    czekam na dalszy ciąg Niall'a ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. super!
    napiszcie o Joshu

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię czytać Wasze imaginy. ;-) Doskonale rozumiem brak czasu, sama jestem w podobnej sytuacji. Serdecznie zapraszam na mój nowo otwarty blog: http://you-will-be-my-inspiration.blogspot.com/

    Dopiero zaczynam, mam nadzieję, że się spodoba.

    Pozdrawiam! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zajebiste czytam to po raz chyba 20 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. hahahahaha to ostatnie z wakacjami dobija hahahaha :D a pozatym kurcze te gify sa zajeczepiste serio :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Genialne.. XD
    Zapr. do mnie [ dopiero zaczynam.. ] http://niematojakmy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń