niedziela, 19 maja 2013

Goodbye.


Tried to walk together
But the night was growing dark

Po wielu przemyśleniach stwierdziłam, że jednak dobrze robię. Decyzję podjęłam już w lutym, ale Klara prosiła mnie bym dała sobie czas. Jednakże odchodzę. Dlaczego? Hm, a dlaczego nie?
Pisanie nie sprawia mi już takiej przyjemności, co niegdyś. Nie mam zapału, motywacji i chęci do pracy. Męczę się, tworząc. Ci, co to czytają-także. Oszczędzam więc straty czasu obu stronom. Nie chcę robić niczego na siłę.
Chciałabym podziękować Klarze za to, że prawie rok temu przyjęła mnie pod swoje skrzydła. Wiele się od Niej nauczyłam, wiele Jej zawdzięczam. Ten czas był cudowny i na pewno nigdy o nim nie zapomnę.
Słowa życzliwości kieruję też do tych, co czytali i komentowali moje prace. Bez Was nie napisałabym ani jednego słowa.

Moja przygoda z imaginami dobiega końca.
Na pożegnanie mogę rzec tylko… MASSIVE THANK YOU.!
Bye
______
Myślę, że powinnam jeszcze przeprosić. Jeśli kogoś zawiodłam x

Natalia

26 komentarzy:

  1. Będzie Nam Ciebie brakować ! Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś ujrzę twoje prace, bo są naprawdę świetne ;) Dziękujemy !

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda :( Mam nadzieję, że kiedyś tutaj wrócisz i znów zaszczycisz nas swoimi genialnymi pracami :)
    Godbye kochanie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, będziemy tęsknić <33
    twoje imaginy były wspaniałe, pomysłowe i... po prostu cudowne :) również dziekujemy .x
    Kina ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. umm, dziewczynki? <3
      robicie jeszcze imaginy z dedykacją? nie orientuję się już, więc z góry przepraszam jeśli nie powinnam pytać :)
      w środę (29.05) mam urodzinki i gdyby któraś z was mogła (niekoniecznie, jeśli przyjdzie wena) napisać dla mnie imagina z Liamem, ewentualnie z Harry'm, to byłoby mi miło :D
      Kina ;p
      @I_am_Kinga

      Usuń
  4. O matko. Szkoda,że nas zostawiasz. Będziemy tęsknić.;(

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę będę tęsknić ;'c
    Jesteś świetną pisarką i ma nadzieję, że twoja przygoda z pisaniem kończy się tylko na tym blogu, a nie w życiu ;)
    Naprawdę będę tęsknić! ;( Dla mnie twoja twórczość jest niesamowita, uwierz.
    Masz wielki talent i trzymam za ciebie kciuki! :)
    Twoja oddana fanka
    -Alicja <#

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda ze odchodzisz :( ale bedziemy cie ciepło wspominać. Godbay ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz rację, jak się źle czujesz pisząc bo nie możesz nic wymyślic to pamiętaj jedno "nic na siłę"
    Pisanie opowiadań i imaginów ma byc przyjemnością, a nie pracą. Na pewno czytając twoje wcześniejsze imaginy przypomnimy sobie o tobie i o twoim talencie:)
    Goodbay:*

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku :(
    będę znaczy będziemy tęsknić.
    żegnamy :)x

    OdpowiedzUsuń
  9. Będe za tobą bardzo tęsknić, dziękuję za to, że dla nas pisałaś I love you

    OdpowiedzUsuń
  10. Będziemy tęsknić no normalnie nie wiem co powiedzieć :'(
    Bye baby :*

    OdpowiedzUsuń
  11. smutno że odchodzisz :( nie lubie gdy ktos odchodzi...
    trzymaj sie xx

    K.CL

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutnoo:'( bedzie nam Ciebie brakowac. Z mojej strony masz pewnosc, ze przy Twoich imaginach wcale nie tracilam czasu, ani sie nudzilam. Wrecz przeciwnie. Mam nadzieje, ze Twoja przygoda z pisarstwem sie tutaj nie skonczy i bedziesz sie dalej rozwijac, bo nie mozesz zmarnowac takiego talentu. Chetnie przeczytam jeszcze kiedys twoje niesamowite prace. Tymczasem trzymam kciuki za Twoje dalsze sukcesy, bo napewno takie beda. Trzymaj sie Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że odchodzisz,ale mam nadzieję, że jeszcze kiedyś poprosisz którąś z dziewczyn by wstawiła gościnnie twoją pracę ;). Powodzenia ^.^ . xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Będziemy okropnie tęsknić, lecz jeśli pisanie nie jest dla ciebie taką przyjemnością to zrozumiemy ja kończę jakiś 40 imagin a niektórym się przejada po jednym. Ty pisałaś i piszesz dalej świetnie bez ciebie temu blogowi będzie czegoś brakowało lecz to twoja decyzja. Mam nadzieje że napiszesz kiedyś jeszcze imagin dla nas albo jakiś pożegnalny jakiś wesoły głupi i zabawny z wszystkimi co ty na to? :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie to że nie szanuje twojej decyzji bo pisanie imaginów powinno sprawiać przyjemności czytelniczką czytanie jak i autorce pisanie ale bardzo mnie zaskoczyłaś bo ja nigdy nie powiedziała bym że twój imagin jest zły albo nudny tylko poprostu szkoda że odchodzisz mam nadzieje że bendę miała okazje czytać twoje prace nie koniecznie na tym blogu tak ogulnię

    sorry że się rozpisałam


    Rubbis

    OdpowiedzUsuń
  16. Szkoda, naprawdę... Ale jeżeli masz się męczyć...
    Liczę, że jeszcze coś kiedyś napiszesz i będę miała okazję to przeczytać ;)
    Love xoxo
    Niall's wife :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ηеy thегe! I knoω this is kinda
    οff tοpiс however I'd figured I'd аsκ.
    Would you be interestеd іn tгаding links or maybe guеst writіng a
    blog poѕt or νice-vегsa? Mу websіtе
    dіscusѕes a lot οf the samе ѕubjects аs уours and I belіeve we сoulԁ gгeatly benefit from each other.

    Ιf you mіght be intеrested feel free to shoot me an email.
    I look forwаrd tо hearing from уou!

    Awesоme blοg by the way!

    Hеre iѕ my homepage Dekory

    OdpowiedzUsuń
  18. Greetings fгom Ohiο! I'm bored to death at work so I decided to check out your website on my iphone during lunch break. I really like the knowledge you provide here and can't wait to take a loоk when I get hоme.

    Ӏ'm shocked at how quick your blog loaded on my mobile .. I'm nоt even usіng WIFI,
    just 3G .. Anyhow, wondеrful site!

    my homepage; http://www.professionelle-beauty.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Będziemy strasznie tęsknić :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Hi! I could have sworn I've been to this web site before but after going through some of the posts I realized it's new to me.
    Anyhow, I'm certainly pleased I stumbled upon it and I'll
    be bookmarking it and checking back frequently!



    Stop by my homepage - live girls

    OdpowiedzUsuń
  21. I am regular vіѕitor, how aгe yοu everybodу?
    Τhis pаragrаph posteԁ at thiѕ
    ѕite is truly niсе.

    Мy homeрage - http://Www.Futureinternetofamerica.com/user/view/profile/login/hai44t

    OdpowiedzUsuń

  22. ▒▒▒▒▒▒██▒▒▒▒███▒▒▒▒██
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓█▒██▓▓▓██▒█▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓█▓▓▓▓▓▓▓█▓▒▒▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▒▒▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▒▒▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓█▓▓▓▓▓▓█▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓██▓▓▓▓▓██▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒█▓█▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒███▒▒▓▒▒▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▓▒▒▓▒▒▒█▒▒▒▓▒▒▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▒▒▒▒▒▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓███▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒█▓▓▓█▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓█▓▓▓█
    ▒▒██▓▓▓█▓▒▒▒██▒██▒▒▒▓█▓▓▓██
    ▒█▓▓▓▓█▓▓▒▒█▓▓█▓▓█▒▒▓▓█▓▓▓▓█
    █▓██▓▓█▓▒▒▒█▓▓▓▓▓█▒▒▒▓█▓▓██▓█
    █▓▓▓▓█▓▓▒▒▒▒█▓▓▓█▒▒▒▒▓▓█▓▓▓▓█
    ▒█▓▓▓█▓▓▒▒▒▒▒█▓█▒▒▒▒▒▓▓█▓▓▓█
    ▒▒████▓▓▒▒▒▒▒▒█▒▒▒▒▒▒▓▓████
    ▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▒▒▒▒▒▒▒▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓█▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒▒▒▒█▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓█
    ▒▒▒▒▒████▓▓▓▓▓█▓▓▓▓▓████ Będę tęsknić :*

    OdpowiedzUsuń
  23. BĘDĘ TĘSKNIŁA... MAM NADZIEJĘ ŻE NIE USUNIESZ BLOGA BO ZAMIERZAM PRZECZYTAĆ TE IMAGINY PO RAZ KOLEJNY I KOLEJNY I KOLEJNY.... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  24. a ja ciągle tu wchodzę i za każdym razem mam nadzieje, że wróciłyście :( sam.

    OdpowiedzUsuń