piątek, 14 grudnia 2012

Imaginy z gifami. Część 13.


1.*Niall, który naśladuje Twoją niezbyt mądrą koleżankę *


2. Ty : A teraz chłopaki, do biegu, gotowi. START !!!
All: 
 Larry:



3. Zayn: …a potem Louis założył łyżwy, wszedł na lodowisko i BOOM. Upadł.
    Harry:


  

4. Zayn: A ti, ti, ti. Niegrzeczna.



5. *Liam czyta wiadomości o przygotowaniu langusty*
L: Langustę przyrządza się podobnie jak homara. Jej mięso jest jednak bardziej słodkie. Mięso jadalne znajduje się na odwłoku. Jest delikatne, białe i niezwykle smaczne…
Niall : Taaa, bardzo interesujące.



6. Chłopaki chcąc Ci zaszpanować, przebrali się w sportowe rzeczy, wzięli kaski i ruszyli na wyścigi samochodowe.



7. Harry: Loueh, spadaj. To moje miejsce.
Niall: Internet czy wygłupy? Eee, internet lepszy.
Liam: Oops.
Zayn: Patrzcie! Skomentowali moją nową fryzurę!


~by Natalia

21 komentarzy:

  1. Heuhe świetne XD
    http://and-little-things-1d.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne! 6 najlepsze :D
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hahahaaha boskie <3
    zapraszam do mnie :) http://1dopwiadania.blogspot.com
    mama nadzieję, ze skomentujesz

    OdpowiedzUsuń
  4. Boskie:)
    7 najlepsza.
    Pozdrawiam;*
    warto-zaufac-milosci.blogspot.com
    one-direction-with-emily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale żeście pozmieniały :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniałe, dziewczynooo :D
    Uwielbiam imaginy z gifami ♥
    Love xoxo
    Niall's wife :)

    OdpowiedzUsuń
  7. hahahhahaha <3
    super <3
    boskie to <3 ;)
    najlepszy ten 4 <3 NIEGRZECZNA heheh <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ahhhahaha :D www.merlone128.blogspot.com :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę z tego jak Lou leci z krzesła hahahahahah ps: zapraszam do mnie :] www.0ne-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Blog świetny. Najbardziej lubię imaginy z gifami.
    Zapraszam do mnie:
    http://theydontknowaboutus.bloog.pl/
    Proszę, skomentuj i poleć mojego bloga innym ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahah Super!!!
    Czekam na następne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. 5 WYMIATA! Dodawajcie więcej!

    OdpowiedzUsuń
  13. hahahahahaha :D 2,4 i 7 najlepsze :D :P
    jesteście super <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. http://onedirection-opowiadaniee.blogspot.com/ - wpadniesz ? ; > Zostawisz jakiś ślad ? <3 Bd wdzięczna ? ;3

    OdpowiedzUsuń
  15. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHH INTERNET LEPSZY .<3

    mam nowego bloga kaczuszki ;-* http://emma-and-five-idiots.blogspot.com/.

    OdpowiedzUsuń
  16. 7, 3 i 4 rozwaliło system XD !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. haha najlepszy był Zayn , -oo patrzcie skomentowali moją nową fryzure! xD

    OdpowiedzUsuń