piątek, 7 września 2012

Imaginy z gifami część 3.

Hej:D Przepraszam, że dodaję dopiero teraz, ale późno kończyłam lekcje (jak na piątek), potem jeszcze spotkanie do bierzmowania i wiele innych spraw do załatwienia. A poza tym ostatnio coś mi się z Internetem niedobrego dzieje ;/
Mam nadzieję, że po "przeczytaniu" poniższych imaginów, choć na chwilę na Waszych buziach pojawi się uśmiech xD
_________________________


1.Harry: A to za to co mówiłeś na temat [T.I.]. She is mine!












2. Ty: Sam sobie robisz kolację!
Niall: 












Ty: Żartowałam.
Niall:  





3. Liam: Kupisz mi żółwia? Tak ładnie proszę.
  


4. Harry: Dobra, poddaje się. Zawiozę cię do tego Nandos.
 Niall: Yeah!



5.Ty: Harry? Co się stało?
Harry:
Lou: Obejrzał horror.
Ty: Hazza, boisz się?
Harry:
Ty: Chodź, będziesz spał ze mną.
Harry:



6. Lou śpiewa i przerywa gdy widzi ciebie pośród tłumu dziewczyn:

7. Harry:

Ty: Kochanie, nic ci się nie stało? Pokaż gdzie boli, pocałuję.
Harry: Tak, więc...


8. *W sklepie z antykami*
Ty: Louis! Chcę kupić obraz. Pomóż mi wybrać.
*po 10 minutach*
Ty: Znalazłeś?
Lou: I jak Ci się podoba?

9.* W centrum handlowym*
Ty: Chłopaki, uspokójcie się!
Lou& Harry:
Harry: Mówię ci, ona idzie, idzie i sruu na ziemię.
Liam & Lou:
Harry: O patrz, to ona!
Ty: Błagam, bądźcie cicho!
Zayn: Dobra, już! Koniec! *po cichu do przyjaciół* pośmiejemy się w domu!


10. Wychodzisz przed dom, bo słyszysz jakieś hałasy.
Ty: Co wy tu o tej porze robicie? Jest 2 w nocy
!
Liam & Niall: Wracamy z Sylwestra!
Ty: Z jakiego Sylwestra? Mamy koniec lata!
*zaspany Malik staje obok Ciebie*
Zayn:
Niall: Liam, chyba za dużo wypiliśmy.
Liam: Buuu! [T.I.], dlaczego zawsze musisz niszczyć taką piękną chwilę?
Chodź Niall, idziemy stąd!

~by Natalia 

33 komentarze:

  1. Supeeeeer . ! : D

    OdpowiedzUsuń
  2. czy się przez chwile uśmiechnęłam ?
    szczerzyłam się jak głupia do monitora xD ;d
    taka prawda ;pp
    nie wiem jak wy to wszystko robicie
    ale wiem jedno...
    jest niesamowite ♥
    hid.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne :D
    uwielbiam Was <3
    najlepsze 5,7,8,9 i Liam z 10 :D
    kocham te Jego miny <333333

    OdpowiedzUsuń
  4. O Kurcze :-D wyszczerz na mej twarzy pojawia sie zawsze gdy Widze nowy imagin a mega wyszczerz gdy gify :-D swietne :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. I <3 1D!
    I <3 Harry Styles!
    I <3 Niall Horan!
    I <3 Louis Tomlinson!
    I <3 Zayn Malik!
    I <3 Liam Payne
    I <3 Danielle,Eleanor and Perrie!
    I <3 Klara,Natalia and Julia!
    I <3 ME!
    You too?

    OdpowiedzUsuń
  6. BBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBBOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Jednym słowem BOSKIE!
    KOCHAM WAS WSZYSTKIE!

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Harry'm(♥) mi się najbardziej podoba;-)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super wszystkie,ale najlepsze to:
    5,7,9,10;-)
    Jesteście BOSKIE!

    OdpowiedzUsuń
  9. Heeeeeeeeh.... Niezłe. Dodawaj takie cześciej ;DD Bardzo serdecznie zapraszam na www.just-by-me-1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Super ;**
    Zapraszam:
    http://my-imagines-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. śmieję się jak głupia ;)) i nie wiem kto dał w opiniach 1 bo to naprawdę jest genialne
    Kinga :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚWIETNE ;DDDD
    ZAPRASZAM NA MOJEGO BLOGA Z OPOWIADANIEM O 1D : http://onedreeeam.blogspot.com/ NIE DAWNO ZACZĘŁAM , WIĘĆ JEŚLI MOŻESZ SKOMENTOWAĆ Z GÓRY DZIĘKUJE ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Hahahahahaha :) super xD nie mogłam ze śmiechu :))
    Banan na fejsie jest xD dzięki wam ; *** super ! :]

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne są te imaginy z gifami :D
    ten z żółwiem: awww <3
    Kina ;p

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne są te imaginy;d! najlepszy jest ten z sylwestrem^^ i 'no dobra poddaje się' xD

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Z HARRY'M NAJLEPSZE!I <3 Natalia,Klara,Julka!

    OdpowiedzUsuń
  18. hehehehe! Uwielbiam ten z sylwestrem! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. hahaha. Aż siee ze śmiechu popłakałam XD. Super! Jak na początkujace to extra wam to wychodzi! Na prawde!

    OdpowiedzUsuń
  20. 7 i 10 najlepsze
    larK.

    OdpowiedzUsuń
  21. hahahah <3 boskie to <3
    http://youvegottheonething.bloog.pl/
    nowy rozdział ;dd

    OdpowiedzUsuń
  22. No pewnie, że uśmiech u mnie się pojawił : 3
    Mam nadzieję, że odwiedzicie mojego bloga i zostawicie choć małego komcia dzięki któremu będę miała większą ochotę na pisanie : D
    Zapraszam wszystkich i liczę na komentarze : * Oczywiście zostawiajcie też swoje linki (z wielką chęcią poczytam) : *

    http://fans-fans-blog-o-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Popłakałam się ze śmiechu<3
    zapraszam:D http://vashappenin-hate-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. dobre
    zapraszam i na mojego bloga dopiero zaczynam http://karolina11316.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. super , zapraszam do mnie fraiseprincesse.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. To jest super. Najlepsze z tym obrazem i Lou!!!
    Zapraszam do mnie http://onedirection-lovestoryxxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ostatni najlepszy ,, Niall chodź idzieny ztąd" ;P

    OdpowiedzUsuń
  28. Zapraszam: http://we-love-imagines.blogspot.com/
    P.S.Fajnie ci wyszły ;D

    OdpowiedzUsuń
  29. nie kumam o co chodzi z tym ostatnim. wytłumaczy mi ktoś? reszta świetne :D

    OdpowiedzUsuń